Back in business

Antar att antalet följare är lika med noll vid den här tiden... Men det är ok, jag fick lite inspiration och kände för att ta och blogga lite. Jag har sen Alanya haft min studentbal, tagit studenten, klippt av håret, varit i Spanien, jobbat 6 veckor på Hjalmars och nu spenderar jag dagarna med att vara övertrevlig och brygga kaffe. Jag är riktigt kunglig på det om jag får säga det själv. Om jag nu skulle ha några trogna följare som fortfarande läser mina texter så gratis till er! Får se hur läge jag håller igång bloggandet denna gången men förhoppningsvis några månader eller så! Detta var allt för mig, lev livet, drick öl och sömn är överskattad. I'm out





Bra bilder från en bra sommar. Har ni tur orkar jag göra ett bildbombs-inlägg med fina mobilbilder :))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0