fredag

Var sjukligt trött igår, så efter skolan och efter att jag kört pappa till hans After work så somnade jag i soffan en timma. Planen va att stanna hemma men jag ändrade mig och åkte in för att träffa Carro och hennes kompisar på chez istället. När jag varit där i några timmar gick jag till Vasa bar för att möta upp ris. Vi stannade kvar i stan en bra stund av lite olika skit, men det slutade med att jag missade sista bussen. Tog spårvagnen till Viktor som inte stannade på kungssten utan vi fik gå i 30-40 min. Väl hemma satte vi på en film och somnade. Det var en mysig kväll och dagen har varit lika mysig trots att jag är sjukt trött. Ikväll ska jag träffa tjejerna och vi aka förmodligen ut.. Hehe




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0