2015

Nu är jag hemma från Kap Verde. Vet inte om jag ska vara glad eller ledsen? Har saknat Gbg men vafan händer med vädret. Väntade mig välkomnande snö och inte ösregn, lite besviken faktiskt. Iaf, 2015 är här, ingen har missar det antar jag? 2014 var ett helt fantastiskt år! Reste till Indonesien, Prag och Kap Verde. Började 3an, fyllde 18, nästan alla mina bästa vänner har fyllt 18, livet lekte o jag schtekte.

Ser dock fram emot detta året så sjukt mycket nu. Alldeles för många bra saker som kommer hända att jag börjar tvivla på om det verkligen är sant. Hitils är 3 resor planerade (4om man räknar med Kap Verde), studenten, arbetslöshet som jag hoppas undvika. En sommar på hjalles, en höst med jobb (det är planen just nu i alla fall, lol) och lyckas förhoppningsvis klämma in lite fler resor, kanske till hösten, men nu på våren skulle passa mig alldeles utmärkt också. 

Nu har jag agerat poet i ett på tok för långt i lägg. Så jag säger kyss hej alla fina människor där ute i världen, vi hörs sen. 



Fan inte ens långt kvar till alla dessa fantastiska händelser?!?! TAGG.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0