2014

Sen när sluta jag blogga? Haha, har verkligen helt glömt av bloggen! Men sen den 29:e så har jag åkt hem från landet, fikade med Anna och hade myskväll med henne då vi käkade massa isglass och chips. igår var det nyår då jag firade med mina fina tjejer oxh det blev en väldigt bra nyår! Sen mötte jag upp Anna på bussen så åkte vi hem till mig och sov här! Idag blir det en slappedag och så får vi se om John orkar ta sig hit... Tog inte så mycket bilder igår men ni kan få en bild på hur otroligt vacker jag är idag...


Hahaha asså älskar mitt skeva långfinger

Haha jaa jag skrev 2015 men glömde att ändra rubriken efter att jag skrivit inlägget... Men nu är det ändrat 


Kommentarer
Postat av: Anonym

2015?

2014-01-01 @ 14:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0