Pragshopping

Valde ju att shoppa bort en del pengar i Prag... Men det var sååå värt det! 1200kr slösade jag men är så nöjd med mina köp! Jag har försökt ta bilder på kläderna när jag hängt det på galgar men det ser verkligen inte så bra ut... Ni får försöka föreställa er det så lägger jag upp bilder på kläderna när jag har på det sen! Har planerat alla mina outfittar för veckan så då får ni se, Thihi

Den är fett ball i ryggen (förmodligen hör den till min onsdags outfirre)
Torsdag
Fredag (tänkte ha den till kjolen, lol)
Tänkte ha dom till vänster imon, deeeg
Kjolen på fredag (den är jävligt mycket snyggare på, ska bara hitta en finis blus nu också) 
Jobbigaste skorna men dom kostade 200kr så det var värt det!
Vet inte hur mycket svenska fel det var i texten men ni fattar nog själva meningen med inlägget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0