Göteborg

Hade 2 bloggfria dagar när jag var i Götet! Underbara, vackra, fina och mysiga Göteborg med mina fina vänner! Jag har knappt varit själv någonting under de 2 dagarna men har haft det så himla roligt! När jag kom dit på måndagkväll vif 9 kom Anna och Jessica, dom gick sen vid ett och då la jag mig. På tisdagen träffade jag John Elwin och hans kompis Birk Granat, vi kollade på en Gothia match och sen fikade vi på espresso house. När jag kom hem därifrån kom Carro och vi gjorde lite mat. Efter det köpte vi 2 B&J, en hel meloc, chips och cola! Då kom jasse, jessica och Anna! Sen sov Carro och jasse där och hela onsdagen var spenderad men min fina Vendela! 
Väldigt många bilder blev det men det är alltid roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0