Mitt 2011

Januari
Var på skidläger med kyrkan, fast bröt nyckelbenet...
Hängde med denna goingen!
Februari


Åkte skidor i Badgastain
Hängde med goa tjejer hemma hos Jullan
Mars



Hade en liten suprise party för Jullan
Tränade inför COD kväll!!
April

Gymnastikuppvisning
Maj



Konfirmerades!
Hade en awesome COD kväll som slutade med att jag fick en "tårta"...
Juni


Seglade i kroatien
Skolavslutning
Midsommar
Juli

Stolt över tårtan jag gjorde till kusinen min
Tre fina flickor på besök uppe i bohuslän
Vattenskidsarn
Augusti
Beach
Bror 18, Fast bild från Kroatien
September


15 år!!!
MOPPEKÖRKORT!
Oktober


Plankning i min säng...
November


Årets pepparkakshus gjordes
December


Jultomte med kusinerna
NYÅR OCH FUCKING 2012 SOM FICK MIG ATT GÖRA DENNA SAKEN!!!
NU ÄR JAG KLAR!!!! GOOTTT!!!
HEJ DÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0