The hunger games

Vet inte riktigt vad jag ska tycka om filmen... den var inta alls vaad jag ville att den skulle vara, dom var inte så bra på att visa känslor enligt mig, dom hoppade över delar som jag tyckte var lite onödiga att hoppa över och det kändes som dom tog bort och la till annat jag inte alls uppfattat i boken! jag får nog säga att jag är lite besviken men det var ändå en bra film. jag såg ju den med sämsta kvaliten, någon som spelat in på bion och dåligt, tur att det var textat! jag vet inte hur den är när man inte läst boken men jag tror att man har mindre synpunkter på sådana saker som jag tänkter på, men nästan ingen film blir så bra som en bok!
lyckades inte få videon hit men här är en länk till trailern http://www.youtube.com/watch?v=SMGRhAEn6K0&feature=relmfu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0