duktiga jag!

jag känner att ajg är bra på den här bild grejen... jag har glömt 6:e och 7:e bilden... men dom kommer nu!
6e bilden: En bild på dig och en vän du inte varit med på länge.
en person jag inte har varit med på länge är min kompis Linus... vi var typ bästa kompisar förut och jag vet att du inte kollar min blogg men om du gör det så vill jag bara säga att jag helt enkelt saknar dig... du var så himla goo förut men du har blivit... ja vad ska jag säga...
en bild från i somras när du var ditt riktiga jag...
7e bilden: En bild som du aldrig lagt upp.
det finns många bilder jag inte lagt upp, men har typ inga pinsamma eller så för har raderat dom redan... men tar en bild från i fredags när jag var med jessica som jag inte lagt upp en!
haha diggar denna ganska starkt!
min helg har varit TOPPEN! vi kidnappade Julia och åkte hem till Ellen och Linnea Dansdotter! vi hade det så underbart bra och vi bakade pizzor och tårtor och hade det sjukt mysigt! kanske kommer lute bilder sen men jag är för trött för att foxa det nu... måste plugga och slappa lite så puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0