Crazyyy day man!

asså i söndags så var jag sjukt trött! men jag pallade att dra mig till träningen och träna i 2 och en halv timma iallafall! när jag kom hem så tog jag ett lååång bad och sen så bakade jag chokladbollar! sen satte jag mig framför tv medans pappa lagade mat! Jag simon och pappa kollade sen på Amazing race medans vi åt maten! efter det så började sista avsnittet av solsidan! och jag tog fram chokladbollarna, sjukt mysigt hade vi!
När solsidan var slut kollade vi på HIMYM och sen så satte vi oss och spelade Cod med en skål chips till!
En helt okej kväll om jag får säga så!
Haha jag är no nästan ända tjejen som gillar cod ;)
15:e bilden: en person som du vill vara med
jaa vad ska man ha för bild här...? tar väll bara en bild på en kompis som är kul att vara med!
j
asså hur ska jag kunna välja en? här är många goa människor som är roliga att vara med! fast jag har så många fler goa kompisar som skulla vart med på bilden men jag pallar itne ladda upp massa bilder...

16:e bilden: en bild på dig själv


nu ska jag packa för att sova hos Jessica! Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

takc så mkt:D

2011-03-21 @ 18:35:16
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Sara

Najs bilder :)

2011-03-21 @ 22:17:50
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: klara

tack sara! :D och no problema vet du ;)

2011-03-21 @ 23:20:56
Postat av: klara

jag ÄLSKAR cod! helt stört roligt är det!

2011-03-22 @ 20:49:27
URL: http://klaramariamoberg.blogg.se/
Postat av: jag

visst är det! cod äger fett! haha :D

2011-03-22 @ 21:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0