ja vad ska man säga...

när gjorde jag senast inlägg? typ i december... känner mig jätte duktig.
menmen här kommer ett inlägg som ni kan kolla på i en månad till iallafall, WOHO!
men idag ska jag till sävedalen för där är det bjorli återträff, och då lär jag träffa massa goa människor. denna veckan har jag haft 3 prov och alla gick riktigt bra som tur va! och sen så är det ju prao i 2 veckor och efter det lov och då sak jag och jessica åka till Österrike! kollaer bli fett nice!
och på söndag ska jag åka til min kompis i lindås som jag inte träffat på 100 år! så det kommer bli as kul, vi ska ta bilder och redigera dom sen! så ni får kanske se bilderna!
jaja hoppas jag gjorde er en aning gladare med detta finfina inlägg...
kram!
(prkar inte lägga upp nån bild nu men får bli nästa gång...

Kommentarer
Postat av: Sophie

Äntligen Klara! Skriv meraaa! <3

2011-01-28 @ 19:50:37
URL: http://sophiiee.bloggplatsen.se
Postat av: Sophie

Äntligen Klara! Skriv meraa! <3

2011-01-28 @ 19:51:22
URL: http://sophiiee.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0