för din skull anna!

detta inlägg är bara för min underbara kompis anna!
hon ligge rhemma och är sjuk och ville läsa ett inlägg, därfrö skriver jag detta menigslösa inlägg...
jag och tilda sitter här i min soffa och har kollat på filmer med mina kusiner för vi var tvungna att passa dom... så det blev ju dom "bästa filmerna" Rosa the movie och starstruck...
HAHAHA men mys var det iallafall! massa godis och chips + tacos till middag, mmmmm tacos!
just nu äter tilda chips
mm chips
fast det var inte så gott... :S
fast så var de det :P:P:P:p.p:pP:P:p:p
lite more bilder!
och kära anna som jag gör detta inlägget till...
yeah! ha det bra!
puss och kram! <3

Kommentarer
Postat av: anna

AWWWIIIEEE! SÖÖÖTAA UNGAR!!

2011-02-05 @ 01:58:49
URL: http://annaforsmark.blogg.se/
Postat av: jessica

gullungar!

2011-02-06 @ 18:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0