Saknar!

nu kommer inlägget ni alla väntar på!
Saknar inlägget...
Jag kan säga att jag saknar alla fina kompisar, och med tanke på att jag skulle göra detta inlägg förra veckan så blir det lite knas...
Saknar min finaste tilda. dig har jag inte träffat på 3 veckor nästan... saknar dig så inneligt så vet inte riktigt vad jag ska ta mig till! men lycka til med din fina julshow så MÅSTE vi ses snart! älskar dig!
Min fina Sofia! Dig har jag inte träffat sen höstlovet.... Fan vad jag saknar dig! Du är en sån sjukt go och fin tjej och jag älskar dig! saknar att gå i konfan nu för att jag inte kan se dig varje vecka, men julovet DÅ du! DÅ SKA VI TRÄFFAS! OKEJ?!?!?!
Min fina Ellen! Jag blev överlycklig när jag fick reda på at du skulle komma och kolla på vårt lucia tåg! Det gjorde mig så sjukt glad! Du är finast och vi måste också träffas på jullovet!! Du är bäst!
Mina fina tvillingar! Ellen och Lilli, ni är så underbara! varje gång man träffar er blir man glad. Och jag hade inte träffat er på 3 månader, men när ni också kom till lucia blev jag riktigt glad! Längtar så sjukt tills ni kommer! Ni är Underbara!
(ni får inte hata mig för bilderna men ni är underbara tjejer!)

Kommentarer
Postat av: ellendansdotter

åh älskade unge! saknat dig så grovt. äntligen fick vi träffa dig, dags att ses snart igen! puss så länge

2011-12-12 @ 15:40:30
Postat av: LN

Okej jag gillade verkligen inte bilden, men det gör inget för jag gillar dig! <3 ses ibörjan av januari kanskeeeeee? Puss på dig klara underbaraa

2011-12-12 @ 15:48:38
Postat av: tildis

åh finis klara! saknar dej med, som bara den!!!

duvet de e bara en vecka kvar på julshowen så sen e jag klaaar och då kan vi träffas hela tiden :)))))))

loveya<3

2011-12-12 @ 16:06:48
URL: http://tildaljungberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0