Fucking headache

Vakna upp med en dödande huvudvärk och var tvungen att lägga mig och sova, vaknar två timmare senare och den är kvar... FML HATE MY LIFE! varför kan man ha huvudvärk?
Känns så sjukt tråkigt också med tanke på att min finaste Anna fyller år idag!
Grattis älskling! du r så grym och du är nog den jag skrattar mest med! Vi har samma humor och kan sitta och flumma utan att någon anna fattar varför! Jag älskar dig och hoppas du får världens bästa födelsedag även om jag inte är med!
Vi äär fula men det är okej, för du är ändå söt!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha älskling! Tack!!!! Älskar dig <33333333333

2011-12-14 @ 19:18:10
Postat av: annie

ååh, har haft det exaakt likadant idag! haft en sån dödande huvudvärk, jag trodde att det var för jag hade sovit lite men nejnej... :s



krya (:

2011-12-14 @ 22:33:17
URL: http://annieharaldsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0