TRÖTT

idag här jag ju skapat min nya blogg!! yey kan man säga :)
dagen har faktiskt varit riktigt kul för jessica har ju varit lite weard genom att hon först åt en gurka och fick ont i tanden. sen på no:n trampa hon på sin tröja och hoppa till för hon trodde hon trampade på en hund :S weardo!!
menmen kl är ändå bara 10 och jag är jätte trött... efter skolan så skulle jag till morfar som fyller 70 idag GRATTIS MORFAR :)
sen typ somnade jag på "kalaset" vid kl 6 men vaknade sen och var ganska pigg :)
men nu sak jag sova så GOD NATT!!
PUSSAR OCH KRAMAR KLARA <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis klaras morfar! <3

2010-09-22 @ 09:57:28
URL: http://annibani.blogg.se/
Postat av: jessica

jaa jag e lite weard! <3 :D

2010-09-22 @ 10:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0