BLÄ!!

Idag har vi varit och vandrat runt hala delsjön!! BLÄ!! det var jobbigt och tråkigt men roligt :P
första biten när vi skulle gå till vi åt var as tråkig!! för då gick jag bara med några killar och inte med de andra :P men vi kom fram först :)
men efter vi hade ätit (jag åt pankakor, mums) så gick jag med jessica alice och anna och massa roliga andra killar :)
och då tog dom massa pinnar med löv och doppa dom i vatten som låg vid kanten och i sjön och höll pinnarna över oss det droppa... inte kul :P men men det var kul ändå. haha :)
nu ska jag bara ta det lungt och plugga inför vårat no prov imorgon!! :P
hejdå puss klara
mamma till vänster jag bak på tandemcykeln och bror fram :)
Bild tagen på koster

Kommentarer
Postat av: anna

Haha! Söt du e!

2010-09-28 @ 17:03:40
URL: http://annibani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0