JULLOV IMON!

jag vet jag suger på att blogga!
men här kommer iallafall ett inlägg! imorgon så slutar jag skolan ocg det e JULLOV! så jag längtar så sjukt mycket, ska sjunga med två kompisar med!
nu har jag gjort en ny header som passar lite bättre till årstiden men det funkade inte så jätte bra för jag kunde inte få den större... menmen det får bli bra och så funkar det kanske sen!
På fredag kommer bästa tildisen hit och vi kommr ha det jättekuligt! om ni har tur så kanske det kommer ett inlägg med lite bilder! men då får ni ha riktigrt tur...
Nu ska jag öva lite till imorgon när jag ska sjunga så hej då!
kramar klara
en liten bild från när jag var ute med jasmin!
och här e lila underbara jasmin

Kommentarer
Postat av: ANONYYYYYMMMMMMM!!!!!!!!!!

ehm.. hej.. jag är en väldigt blyg tjej/kille som villsäga till dig att när jag har tråkigt så går jag iin på mina vänners blogggar.. och det är alltid en besvikelse att gå in på din.. för du uppdaterar aldrig.. jag har en gång älskat dig.. men nu .. nu e det över!!!!!!!!!!!!!!!!



Puss och kram från ditt största fan.. som inte tycker om dig egentligen..

2011-01-16 @ 00:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0