Sen i onsdags...

Jag åkte ju upp till hamburgö med klassen och en annan klass i onsdags för att "forska" eller något i den stilen... Det var i alla fall hur mysigt som helst och jag har kommit närmre människorna i min klass och i den andra! Vi fick lagens vår egna mat vilket gjorde det hela ännu lite roligare!
Sen när alla åkte hem på fredag stannade jag kvar, för i lördags provjobbade jag på restaurangen där uppe, vilket kändes som drt gick bra men jag vet ännu inte. Jag har även hunnit bli sjuk (förmodligen efter at jag stod 40 min i vattnet när vi gjorde vår forskningsuppgift, min grupp valde att räkan blåsorna på blåstång... Medelvärdet var väll minst 100 blåsor/tång...) Idag är jag i alla fall hemma från skolan och ska plugga matte!
Confusing inlägg som ni nog inte läser, men jaja, haj då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0