Skola igen..

förlåt att jag inte uppdaterat men var på landet och jobbade ihjäl mig med No och annat. En dag var vi även ute på skogspromenad med kusinerna och sen käkade vi hemma hos dom. men nu är det ny dag skolan börjat och livet är piss... orkar inte med allt plugga som kommer komma... längtar till helgen 24/7! imorgon ska vi på nå f*cking museum där vi ska kolla på gamla stridsplan.. amen rolig, javisst! Nu har jag precis kommit hem från träningen och ska beställa alla newbody jag sålt! över 30 iallafall! STOLT ja!
ha de gött så gör jag ett inlägg imorgon!
bilder från skogspromenaden
Min yngsta kusin
min äldsta kusin
moster till vänster och mamma till höger
moster och mamma plockade mycket svamp!
fina släckten!
Jag och fader!
Fina kusinerna
eller ja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0