JAG HATAR HUVUDVÄRK!!!!!!!!

JAG HATAR MIN HUVUDVÄRKA SOM JAG FÅR VARJE VECKA!!!! JAG FÅR PANIK!!  HJÄRNTUMÖR TYP!
Förra torsdagen hade jag migrän, kul eftersom det var min ända dag i allingsås...
Idag hade jag migrän, fick gå hem tidigt från skolan. åka moppe med huvudvärk är sjukt l läskigt för allt man vill göra när har migrän är att blunda och man måste liksom kolla när man kör moppe :/
jaja, lyckades ta mig hem i 30 km/h
när man kommer hem släcker man lampan och sover GÖÖTT ! ända posetivt med migrän...
sen vaknade jag kollade klockan och fick panik för hade en kvart på mig att göra mig klar och åka till kyrkan.. amen bra klara!
Då var det konfa dax och sen lucia övning som jag var med på i en halvtimma för sen var det dans! KUL!
street är riktigt roligt, specielt när man dansar med bästa Vendela!
kvällen avslutas med att se klart mitt house avsnitt ^^
Bild taget för några veckor sen! saknar mitt långa hår... det är alldeles för kort och uppklippt... FML!!! AHHHH!!!
jaja ha det braaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0