prao nu!

denna helgen har varit jätte gooooo!
jag började med att åka till sävedalen på tonår/bjorliåterträff. där träffade jag massa roliga människor och det var jsukt kul.
jag Anna I och Julia W hade super kul hela kvällen!
sen nästa dag så var jag tvungen att städa, slänga skräp och panta flaskor... och på eftermidagen åkte jag till min farmor och farfar där jag träffade mina kusiner! kulkul!
på söndag åkte jag till min underbara kompis Vendela som jag inte träffat på 2 månader och vi hade superkul!
vi träffades på frölunda torg och då köpte vi likadana tröjjor ^^ och sen köpte jag ett par byxor med, vi tog en liten fika oh jag köpte en mocha latte och vendela åt klubba.
sen åkte vi hem till henne och fotade lite.
idag ska jag praoa i en garnafför i stan och börjar kl 12! men nu har jag brottom så hej då!
så här kommer lite bilder!
PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0