Fredagskväll!

Nu sitter jag här med Anna the crazy one! Vi har varit i kyrkan idag även om det inte var tonår, men imorgon så är det STAR 2011! och då ska vi ha ett bidrag men ni som kommer får se det imorgon! Jag lyckades också få med min goa kompis Vendela från Lindås och är med på vårt star! så ballt! älskar dig goingen!
Nu ska Anna sova hos mig så vi har det mys mys! vi har varit i kyrkan i typ 4 timmar... och stackars dom som håller i star ahr vart där i mer än 8 timmar... men vi ringde runt till alla på min kontakt lista för att få någon och vara med påstar, och tillslut hittade vi Vendela!
Ne nu ska vi snart sova så gonatt!
YEEEEY!
KRAM / anna och klara

Kommentarer
Postat av: Chuck

Vad spelar det för roll?.....

2011-12-07 @ 19:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0