Blogga...

Händer inte så mycket roligt i mitt liv just nu, så vet inte riktigt vad jag ska blogga om... Jag kollar serier, och det gör jag alldeles för mycket egentligen... hehe. Jag träffar självklart alla mina fina vänner, "pluggar" men har inte så mycket att plugga utan just nu har jag bara en engelskabok att läsa. Imorgon ska jag förmodligen hem till john med Ellen och Ulle om han inte är sjuk, han har nämigen legat hemma i två dagar nu så vi hoppas på att han är frisk till imorgon och tagg på mys. Så då lär det väll bli ett inlägg om det, haha. Nu tänkte jag fortsätta läsa lite i boken och sen kolla ikapp på serier där det kommit ut nya avsnitt, börjar 12:30 imorgon vilket är feting nice.
Bilder på mig och min fina bok, Man and Boy. Den verkar ganska bra även om jag bara hunnit läsa typ 4 sidor
Hej dåååååå töntar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0