Så himla mysigt

Jag, John och ulle har haft en myskväll. Ulle slutade lite tidigare men jag och John slutade samtidigt så vi tog bussen till fiskebäck och mötte ulle på Ica. Där köpte vi isglass (28 glassar) gifflar, två chipspåsar, godis och julmust! sen drog vi hem till mig och chillade en stund innan vi satte på Batman, the dark night! Så himla bra film. Vi lyckades tjocka oss rejält genom att jag och John åt 6 glassar var, ena chipspåsen är slut och den andra är påbörjad, en julmust slut och nästan hela giffelpåsen! Så jävla nice!! Nu har dom dragit hem oc jg ska plugga kemi... Men dagen har varit hur bra som helst i alla fall!




Kaos tjockisarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0