Hola, ¿qué tal?

Mina spanska kunskaper riktigt glänser i rubriken!
Min helg har varit grym hitills, i fredags hade vi en överraskningsfest för min kompis marta hemma hos mina andra kompis Vilgot. Det var så jävla roligt, och jag träffade nya människor vilket alltid är kul. Sen sov jag där och åkte hem ganska tidigt på morgonen men somnade i min soffa så fort jag kom hem... På kvällen igår var jag hemma hos mina kusiner för att fira min farbror och det var väll mysigt det med! 
Idag kommer jag inte lämna mitt rum förutom när jag behöver gå på toa, äta mat, eller hämta te/kaffe och dricka... PLUGGDAG jao! YAAAAAAAY, fml...
En underbar bild på mig och mina bruds som jag tror att jag har använt minst tre gånger på denna bloggen nu! Men jag tycker den är så mysig så här kommer den igen. VILL HA SOMMAR TACK!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fruktansvärt hemsk bild / damen till vänster

2013-03-24 @ 11:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0