Bilder

Hallå min vänner, nu är det så att jag inte bloggat sen i onsdags vilket är väldigt dåligt... Men jag har haft fullt upp och inte orkat.. I onsdags åkte jag runt på tre studenter, Emma, Patrick och Georges. Det var väldigt mysigt och alla var så lyckliga. På torsdagen sen så träffade jag Felix inne i stan fram tills kl 2, då jag åkte hem till Tilda för att vänta på Anna, Jessica och Ellen. Vi drog till Ica, köpte en sallad, satte oss i Slottskogen och drog sen till kålltorp för att mysa med massa andra på Picknickfestivalen. Cozy. Fredagen spenderades först med att äta kladdkaka som Jessica bakat.. Den var kladdig och hon hade användt sesamfrön ist för ströbröd... Haha. Sen åkte jag och Jessica på Claras student, det var hur bra som helst för vi hade inte träffat henne på jättelänge, så vi satt och snackade, åt god mat och hade trevligt. I lördags köade jag till Håkan  med mina fina vänner, VILKET VAR SÅ BRA FÖR HÅKAN ÄR BÄST!!!! Det ser ut som min plats suger men kort som jag är så var den perf för mig. Igår träffade jag Jessica på torget och på kvällen var jag i Slottskogen med massa människor! Min långhelg har alltså varit hur bra som helst!! Här kommer massa bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0