Grattis!

Grattis min finaste Jasmino Bambino! Sure du fyllde år igår men who cares?! Jag kom hem sent och orkade verkligen inte göra ett inlägg! men jag lovade att göra ett idag!
GRATTIS! Nu är du 15 år, staffmyndig, byxmyndig, moppemyndig eller va ska säga! Jag lärde känna dig för ett år sedan! det har inte gått längre och det är sjukt! Du är liksom min bästa kompis nu! Jag älskar dig och tanken att inte få se dig varje dag när jag börjar gymnasiet gör mig ledsen... Repliken jag nog sagt ganska mcyket till dig
"du är grym tjejen, glöm inte det"!
Det är så jävla sant! Puss på dig älskling!
Du får tycka bilderna är fula men jag tycker att du är ängeln själv på bilderna!

Kommentarer
Postat av: jasmin

åh bästaste klarisen min. fy vad du gjorde mig glad. tacktacktacktack min älskade gosing!!!!!! tack så mycket för att du tänkte på mig och gjorde ett inlägg. du är bland det finaste man kan ha. jag älskar dig och kommer saknar dig mer än vad du tror efter ni har gått ut. älskar dig så mycket bästisen <3

love från din egna cheesecake/bambino

2012-02-06 @ 21:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0