Förlåt tilda men GRATTIS!

skulle gjort inlägget igår men hann/glömde av!! OMG vad jag är en dålig vän men GRATTIS!
Jag vet inte vad jag ska börja med att säga hos dig, du är grym, bäst helt enkelt! Du är så sjukt rolig, spontan, modig, söt, tröstande och underbar. Vi har kännt varandra sen 0:an och det är länge, vi var itne så bra kompisar i början men jag kommer ihåg i ettan när jag inte hade en bästa kompis så satt vi och snacka och så sa du "men jag kan vara din bästa vän" HAHA, vet inte hur mycket det blev av de men efter 8 år så står vi här och ÄR bästa vänner! Även om vi bor en bit ifårn varandra, går inte på samma skola och träffas inte så ofta så finns du alltid där! och jag är så tacksam för det! Du har tröstat mig genom mycket och jag hoppas att jag hjälpt dig med en del saker också! Jag hoppas verkligen att vi kommer vara så bra vänner som vi är länge till, för du är så grym!
Ahh jag har inte så mycket mer att säga förutom att jag hoppas vi syns snart och en gång till GRATTIS!
Tyvärr finns det bara fula, gamla och oseriösa bilder på oss men jaja hata mig inte (snälla)
Vi får ta och skaffa lite nya och finare bilder på oss snart, för nu saknar jag dig enormt!

Kommentarer
Postat av: Tildis

ÅÅÅÅH va söt du är!!

Tack så jättemycket!! Och HAHHAHAHA vilka bilder ;)

Saknar dej så himla mycket, men vi ses i helgen hoppas jag! Puss <3

2012-04-01 @ 22:06:50
URL: http://tildaljungberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0