Horses

Idag var vi på någon skum teater i ett stall, eller ett rid hus.. Handlade om någon tjej som blev förlamad i en olycka men ville följa sina drömmar och tränade upp sina muskler, klättra upp för något högt berg och till sist blev hon en cirkus artist... Då var det en som snackade om alla hennes drömmar som hon ville uppfylla. Hennes near death experince som hon hade 3 gånger. Och så var det musik och så gjorde hon massa cirkuskonster typ... Kul.. Ida somnade nästan och alla (utom jag) frös ihjäl typ... Jag fick ge min jacka till anna.

Sen stack jag anna och Carro till espresso house och fikade och sen käkade vi på donken! Nu är
Vi hemma hos anna och vi ska till konfan vid 6 men det är hemma hos idag så vi ska hem till ledarna.

Ha de bra!

Liten bildbomb från "teatern":

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0