home from school

Yes! Idag börjadde man dagen med huvudvärk, frös som en liten murvel (förlåt att jag tog ditt ord carro) trotts att jag satt med min onepiece, en kopp te och med en kudde i knät och hade ont i halsen... Mådde inte så bra helt enkelt. Eftersom det inte var så viktiga lektioner i skolan blev det att stanna hemma. Men så bra som min bror är hade han köpt en adapter (fråga min inte hur man stavar det) till mig så att jag kan koppla in min mac till tv:n! Så nu sitter jag och blofggar från min dator men ser allt på tv-skärmen! AWESOME! Jag har även sett ett house avsnitt och lite scrubs! Nu hoppas jag på att bli bättre så jag kan hita på något i kväll men vi får se hur det blir med det! Man kan ju säga att jag har börjat mitt lov en dag tidigare!
Det bästa med att vara sjuk är att man får äta massa goda saker som chips och smary eller vad dom heter :/ 
Ha de bra så gör jag väll ett till inlägg sen!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0