Felåt..

Blogga kanske inte var min grej.. :/
Men Jaja jag skyller på stressigt liv! Kul kul.. I torsdags så lagade vi en sån sjuukt god österrikisk rätt på tyskan! TYSKAN!! Det var en riktigt go frukost! Resten utav dagen bestod mest av att plugga.. Hjälpte ojje, anna, Alice och linus med matten! Riktigt kul...! Igår så var skolan helt ok! Hade matte prov och det gick ganska bra! Hade fel på 1 tal vet jag.. Men efter vi hade haft idrott i hal of flame så var jag och Alice tvungna att åka tillbaka till skolan för att plugga, satt i skolan till halv 5.. Sen kommer man hem sjukt trött och är tvungen att ta hand om disk, tvätt och lite städning, och inga planer på kvällen... Men det ordnade sig, drog till carro och vi drog till kyrkan med anna i och Julia w! Och där hade vi faktiskt riktigt roligt!!!
Nu är det lördag och jag ska till Ikea för att köpa en soffa till mott rum. Sen ska jag på hummer middag med min släkt! Egen fiskad hummer är så sjukt goottttt! Mmmm.. Men nu ska jag dra till Ikea så ha de bra!

Kraam

Första bilden är på den österrikiska rätten, någon pankaksgrej!
Andra bilden är hur jag ser ut idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0