miss ya!

13e bilden: Du och någon klasskompis
jag har den BÄSTA bilden till detta asså! Vet inte om Filip kollar min blogg menmen denna bilden är på mig och Filip! En gasnka tråkig no lektion om jag säger så...

14e bilden: En bild som påminner dig om gamla tider
jaa du... gamla tider är la många men när jag hör gamla tider så tänker jag bara på vänskap sen typ ett år tillbaka... och för ett år sen var jag och Linus sjukt tajta vänner men allt har bara förstörts... vet inte hur men på något sätt!
En bild jag redan har använt men jag använder den igen för tror inte att jag har en annan bild på mig och han på min dator! Saknar dig fortfarande och önskar att allt blev som förr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0